Dag 6, 24 december 2022

24 december 2022 - Torremolinos, Spanje

Vandaag de laatste dag aan de Costa del Sol.  Gisteren op de boulevard rechtsaf richting Benalmadena gelopen. Vanmorgen linksaf richting Torremolinos. Groot verschil tussen beide plaatsen. In Torremolinos liggen ook grote hotels aan de boulevard maar in het centrum wandel je door oude Spaanse straatjes.

TorremolinosTorremolinos

In verband met kerstmis zijn vanaf 2 uur alle winkels gesloten en vanavond zijn de meeste restaurants dicht. In het hotel sluit alles om 20 uur.  In Spanje is kerstavond het belangrijkste kerstmoment dat met familie thuis wordt gevierd.

Torremolinos

Vanmiddag nog even genoten op het dakterras van de zon en een laatste sangria.

Het laatste glas sangria

De dagen zijn voorbij gevlogen. Geluk gehad met het mooie weer. Hoogtepunt was de wandeling over de Caminito del Rey.

1. Marleen Scheres:
    26 december 2022
    Prachtig die smalle straatjes in Torremolinos en mooi die oude gebouwen. Je hebt prachtige foto's gemaakt Marijke. Jammer dat jouw vakantie er weer bijna opzit. Ook zonde dat alles vroeg dicht is, maar wel te begrijpen voor kerstavond. Zeker als het in Spanje de belangrijkste familie kerstavond samen blijkt te zijn. Liefs