Dag 1 Echt- Torremolinos

19 december 2022 - Torremolinos, Spanje

Het was een korte nacht. 2.45 uur ging de wekker. Meteen google maps gecheckt. Meer dan 20 minuten vertraging op de A2 richting airport ivm ongelukken. Onderweg vooral gladde wegen in de buurt van Eindhoven. Om half 5 stond ik in een lange rij te wachten voor het vliegveld open ging.  Supersnel door de controle.

Vroeg vertrek

Gezagvoerder had er zin in. Hij vertelde uitgebreid waar hij woonde en wat hij gestudeerd had. Onderweg gaf hij ook nog geschiedenisles.

Met half uur vertraging landden we in Malaga. Op zoek naar de transferbus. Toen ik die na 20 minuten had gevonden, bleek ik de eerste te zijn. Uur later waren alle reizigers aanwezig. Rond 12 uur afgezet bij hotel. Kamer is prima. Hotel ligt op nog geen 100 meter van het strand.

Hotel aluasun lago rojo Torremolinos

Meteen op ontdekkingstocht. Jas en trui heb ik niet meer nodig. Het lijkt wel een Hollandse enclave hier. Friet van Piet, Heineken Hoek en diverse Nederlandse snackbars. Gelukkig ook genoeg Spaanse barretjes met tapas.

Goed begin van de vakantie. Dat wordt dagelijks ritueel.

Heel veel winkels met tassen. Ik was broekriem vergeten en had ook te kleine handtas meegenomen. Dat probleem was binnen 10 minuten opgelost.😁

Daarna relaxen op het dakterras van het hotel.

Dakterras hotel

De vakantie is goed begonnen. Verheug me op de komende dagen.

1. Marleen Scheres:
    20 december 2022
    Toppie Marijke. Het ziet er goed uit. Ook een hele mooie kamer zo te zien. Ja, je boft en zeker met de zon en de temperatuur daar. Hier is het echt winter....brrrr. Geniet maar lekker 👍🙋🏻‍♀️💕