Voorbereiding

14 mei 2023 - Echt, Nederland

Van uitstel komt geen afstel. Door corona kon de reis eerder niet doorgaan, maar nu is het eindelijk zover. Over 3 weken eindelijk naar Amerika voor een 21- daagse rondreis langs de hoogtepunten van West-Amerika. Het is mijn langste en verste reis tot nu toe.

Kijk er naar uit, verheug me op San Franciso, de Nationale Parken, de Grand Canyon, Los Angeles en ook een beetje op Las Vegas. Ben benieuwd naar de American way of life.

De voorbereiding bestaat uit paklijst bijwerken, veel lezen, googlelen en uitzoeken en in de laatste dagen vooral keuzestress welke kleren ik mee zal nemen. Over dat laatste hoef ik eigenlijk niet te stressen want ik kies standaard verkeerd.

Ik ga proberen iedere dag een verslag te maken en foto's te plaatsen.

1. Marleen Scheres:
    15 mei 2023
    Hoi Marijke
    Fijn dat de reis nu wel doorgaat.
    Best wel spannend, zover weg en ook best lang: 21 dagen. Maar het zal voor jezelf, met zoveel te zien bij zo'n rondreis, best snel gaan. Daar ben ik van overtuigd en ook dat het allemaal mooi en heel indrukwekkend voor je zal zijn ? Goed vooruitzicht Marijke. En de keuzestress met de kleding uitzoeken is voor mij duidelijk herkenbaar.
    Ik zou het liefst de hele kledingkast meenemen, maar helaas dat is geen optie !! Dus kies ik ook altijd "standaard verkeerd" !! Dus troost je Marijke: je bent niet de enige !! Ik wens je veel voorpret en succes met de voorbereidingen. Lieve groetjes van Marleen xxx
  2. Marly:
    19 mei 2023
    He Marijke, ik verheug me op je mooie verhalen. Gelukkig kun je in Amerika ook kleding kopen, dus……… handbagage voldoende😂
  3. Ester:
    2 juni 2023
    Hi Marijke, nu is het toch echt bijna zover! Heel veel plezier en geniet.
    Groet Ester