Welkom op mijn reisblog van mijn camino naar Santiago de Compostella

15 april 2022 - Echt, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    15 april 2022
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Marly Lokkart:
    23 april 2022
    Ik verheug me op je avontuur👍
  3. Mariet:
    Marijke, heel veel succes met en tijdens het wandelen, geniet ervan, en ik verheug me op je foto's en verhalen.
  4. Rob:
    24 april 2022
    Leuk Marijke … prachtige trip gewunsj en ongerwaeg veul 🙏😇 (bidden) hè. Goon dich volgen… 👊👍👋
  5. Sandra:
    25 april 2022
    Hoi Marijke, nog effekes en dan gaat t beginnen. Leuk om je te volgen.
  6. Yvonne:
    Ik kijk uit naar je verhalen en foto's Marijke, heel veel succes en pas goed op jezelf!
  7. Theo:
    25 april 2022
    Heel veel succes met de voorbereidingen van je avontuur Marijke.
  8. Marleen Scheres:
    4 mei 2022
    Hoi Marijke, vandaag ben je goed geland ✈ in Porto gelukkig 👍😉. Nu kan het grote avontuur van de camino beginnen.....spannend en heeeel veeeeel succes 👍 en plezier toegewenst.....liefs
    💕🙋🏻‍♀️💕
  9. Heins:
    8 mei 2022
    Wat ik bijzonder knap vind is dat jij nu een etappe van 9,5 km een 'kortere' noemt. Eerder bewonderde ik jou al dat jij je grens van 7 km wandelen zodanig verlegd hebt dat je aan deze camino durfde te beginnen.
    En nu noem je 9,5 een kortere.... het kan dan toch niet anders dan dat jij de komende week vol vertrouwen ingaat....
    Jouw manier van vertellen is boeiend en zeer prettig leesbaar... men kan het bijna voor zich zien wat jij beleeft;
    daarbij is het ook nog eens heel inspirerend.... jouw verhalen lezend zal het beslist bij menigeen beginnen te kriebelen. Bij mij in iedergeval wél....
  10. Ed:
    11 mei 2022
    Dag Marijke, super tof dat je op weg bent, heel veel plezier en ik wens je veel mooie ontmoetingen en ook veel tijd voor verstilling en jezelf, gr Ed